tak se zase rok s rokem sešel...

...a mimochodem jsem si vzpomněla, že jsem dlouho nic nevložila na svůj blog :-( :-)

Za poslední rok jsem nezahálela, ale vzhledem k nemilým událostem u nás nebyl čas téměř na nic...

...občas nějaké háčkování...




občas nějaké šití...



oblékla jsem sedačku :-)
















 ušila manželovi dlouho slibované kalhoty...;-)




















 jedny letní pro Vojtíška...

















 No...a taky jsme zakopali bazén...










 mákli jsme si náležitě 
(hlavně manžel)...kousek to šlo a pak už jen opuka :-(











bez nejdůležitějšího pomocníka by to samozřejmě nešlo :o) Nebýt jeho...jsme tam dodnes :-D

                                        
                                        

a zasloužený veget...:-)





hlavně naše "madam"...ta na všechno náležitě dohlížela a hrozně jí to unavilo.... :-))

No a pak jsem taky šila deky...ale o těch radši až příště, protože už tak je těch fotek víc než dost... ;-)

                                                              Přeji krásný den ♥
                                                                                                                 Mirka

1 komentář:

  1. Ahoj Miruš, koukám že jste všichni šikulkové:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...