trocha tvoření...

...opět marodíme :-(

Koukám, že jsem za ten rok, co jsem v práci s tím časem tak na štíru, že píšu blog vždycky, když mám ošetřování...;o)

Minulý týden Vojtíšek dostal horečky, kašel, rýma...tak tvořit moc nešlo. V sobotu už mu malinko otrnulo, tak jsem se těšila, že vytáhnu kostlivce ze skříně a budu něco vytvářet. Ale plánovat se nemá...

...neděli Aduš trávila na trase pokojíček - záchod a bojovala se střevárnou :-(

No a aby toho nebylo málo, tak včera jsme měli jít s Vojtíškem na kontrolu s tím, že dneska pofrčí do školky a já do práce...
...omyl...ona "úžasná" střevárna včera skolila jeho :-( Poprvé v životě a užívá si jí chudák se vší parádou :-(

Takže na tvoření moc času nezbylo, ale přeci jen jsem nějaký "vyšetřila" :-D

Konečně jsem se dokopala k ušití nových softshellek pro Vóju :-)








No a pak jsem taky "trošku" háčkovala :-))


"mrtě hustej" kulíšek s králičí bambulí :o)
 jedna "rychlovka" pro Aduš k narozeninám...ale dostala jí hned, aby se jí udělalo líp, když měla toho bacila ;-)

 pokus o "zaječí velikonoční závěs" :-)

no a včera mi náš marůdek řekl..."mami, já bych si pšál jahůdkovýho bleskvína" ...no tak se maminka pokusila...
...jen teda nevím, jestli je k poznání :-))
Když na něj tak koukám, tak už vidím, co bych udělala jinak :-p
 a barvičky na čepičku si vybral sám :-)

 a tady ještě prostírky pro kolegušku...jen tak, když jsem jela na kafíčko :-)
ale ty už jsou "staré" asi měsíc :o)

Děkuji za nakouknutí a přeji vám všem krásné a pohodové, sluníčkové dny...
...pokud možno už bez bacilů :-)

Mirka

2 komentáře:

  1. Ahojky Mirko:-))))))))))))))
    tak to asi vemu po pořadě ..já taky na blog nic nedávám ..nějak to prostě flákám a jen chodím na čumendu :-))


    a jak koukám kdo?? co?? a co nevidím??? ..starou ..mladou♥ ..známou :-))to jsem ráda ,ale zase dětí je mi fakt!!!! líto a ještě takové nemoci jako střevní to je nepříjemné!!!
    ale zase na druhou stranu Ti můžu aspoň pochválit tvorbu ..moc krásné všechno !!!jsi šikula ..

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se rychle uzdravili... a to tvoření máš pěkné! obdivuju ty kalhoty, krásně profi ušité! měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...