Báječná akce...(ne)velikonoční swap ;-)

Před necelým měsícem se parta "bláznivých" a stejně "postižených" bab přihlásila (díky jedné milé osůbce jménem Eliška alias Elistr) do akce Velikonočně nevelikonoční ...akce swapové :-)

Pro nezasvěcené jde o akci, kdy každý šije překvapení někomu, kdo o tom neví a sám dostane dáreček zase od někoho jiného. Takový mišmaš, ale báječná a myslím, že i tak trošku srdeční záležitost:-)

Takže já tvořila pro tu "svou" dušičku jarní dečku, protože Velikonoce zrovna 2x nemusí ;-)





A takhle jí to sluší už na stole majitelky ;-) Tímto děkuji za půjčenou fotečku Dáši ;-)


Jsem moc ráda, že jsem se tak pěkně "trefila" do okolí :-) A dečka se Daglarce líbí :-)

No a tuto nádheru jsem dostala já od milé Klárky - Mydie ...ještě jednou MOC díky ♥:-)





Děkuji za nakouknutí a přeji vám všem krásné a pohodou provoněné svátky jara :-)

5 komentářů:

  1. Ahoj Mirko:-)) máš pravdu je to bezva akce...Tvůj Swap je moc pěkný a dečka kterou jsi šila ..pěkně vystíhuje jaro....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Táni ;-) Už se těším na další akci...jen s tím časem jsem teď dost na štíru :-(

      Vymazat
  2. Super akce a nádherné výtvory.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...