Troška háčkování...

...dneska se mi nic moc nechtělo...asi na mě jde jarní únava nebo co ;o) Ale nějak už neumím jen tak sedět s rukama v klíně a nechat je zahálet...

...tak jsem se chopila alespoň háčku a takhle to dopadlo :-)


Dečka a podhrníčkovníky do obýváku na stůl...



Ptáčkové ... jenom tak :-) Líbili se mi, tak jsem je musela vyzkoušet ;-)



Dva nám "zpívají" v obýváku ;-)...

 
...a zbývající budou vítat návštěvy na vchodových dveřích ;-)


Tak to by pro dnešní den myslím stačilo ;o)

Děkuji za návštěvu a přeji krásný zbytek dne :-) M.




4 komentáře:

  1. Mirko, je to parádní souprava a ti ptáčci!!! Já jsem zrovna znovuzačátečník v háčkování, takže obdivuji a obdivuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Háčkování mám moc ráda. Budu mu věnovat víc času. Děkuji za inspiraci. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné háčkování Mirko..mě se líbí všecko moc,ale ty čtverečky bych se moc ráda naučila a nemám postup ..jak na ně ??

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne hackovani. Moc s mi libi hlavne ta decka. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...