Pouštní růže...

aneb kabelko-taška z kolekce Karavan od Valori Wells ;-)

Je to fakt závislost...když musíš, tak musíš :-)

A vlastně je to i díky tomu, že  jste mi napsaly tolik krásných komentářů k mé "nové kamarádce" Etele ;-)
Jak jsem se tak "dmula" pýchou, tak jsem nutně potřebovala tvořit další a další a další :-D

Tak vznikla "pouštní růže"... protože je z krásné kolekce s exotických názvem Karavan ;o)

Je to opět taška 2 v 1, která jde nosit,  jak přes rameno, tak s popruhem do kříže přes tělo. A to bych nebyla já, abych si na sebe zase nevymyslela nějaký zádrhel :-p
Takže jsem šila zip malinko jinak než u Etely a tentokrát jsem se párání nevyhnula ;-)
Ve výsledku to, ale naštěstí dopadlo dobře :-))

A vlastně je to 2 v 1 i v tom, že pokud se na ní připne popruh, tak zip "vykoukne" nahoru a taška vypadá jinak...sportovněji ;-)
Pokud je popruh odepnutý, tak se dají očka na karabinu schovat mezírkami mezi bokem tašky a zipem do kabelky a nebo je lze nechat koukat a využívat jakou "přidržovací" poutko při rozepínání a zapínání zipu :-)

No...původně v tom úmysl nebyl, ale když už to tak vyplynulo ze situace, tak proč se nepochválit, že :-DDD

A bylo dost chlubení...už to tady začíná nějak "zavánět" ;o)

Tak tady je..."Desert rose" ;-)












Moc děkuji za nakouknutí a trpělivé přečtení mého "plácání" ;o)

Krásné odpoledne ♥ M.

11 komentářů:

  1. Tak já Ti sem šoupnu ten komentář ,protože to je fakt krása ..jen škoda ,že jsem se už vykecala na Marině a teď mi došla inspirace ,ale Tobě jak vidno právě začalo tvořivé období tašek ..tuhle kolekci jsem už viděla a mám pro ni slabost,však taky tašce moc pasuje ..tak hurá do třetice !!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle opravdu dobrý střih. Já hlavně s popruhem, abych mohla plácat rukama kolem sebe. Je skvělá. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) No já právě taky...ta první vznikla proto,že jsem koumala, aby byla elegantní a až "potáhnu" malýho ze školky na bus, tak abych nehonila kabelku všude možně :o)

      Vymazat
  3. Mirko ,dyť to říkám druhá Monča ale Ty nemáš Janku ,ale Vojtíška :-)))),

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bych poprosit o změření délky kabelky včetně kratších uší? Chtěla bych nosit tašku v ruce, ale hrozí, že ji potáhnu po zemi za sebou :)). Díky vřelé, Vanda.vat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré odpoledne Vando :-) Délka od obloučku uch (tam kde za ně visí ;-) ) po spodní okraj je cca 53 cm. Já měřím asi 162 cm a tu svojí nosím taky převážně v ruce a "necourám" jí ;o) Hlavně, že jsem si na ní udělala pás na nošení křížem :-)))
      Když budete chtít, tak písněte na mail mirka.dohnalkova@email.cz :-) Krásné odpoledne :-) Mirka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...