"kamarád" pro Etelu ;o)

...hned, když jsem otevřela lednovou Marinu, tak jsem věděla, že ho budu šít...
...protože ho,  jako ostatně téměř všechno "NUTNĚ" potřebuju ;o)

Ale ne...vážně se mi náramně hodí...
...i z toho důvodu, že Etela nemá přepážku a já mám v kabelce, která má jednu velkou kapsu vždycky hrozný "bordel" ;-)

A o kom, že to vlastně píšu??? O organizéru do kabelky přeci :-)

Náramně ho Belletka vymyslela a jelikož jsem v září šila penály, tak to byla celkem "brnkačka" ;o)
Nevím, jestli se zdokonaluju nebo to bylo díky tomu, že jsem ho vyztužila penefolem, ale šil i prošíval se parádně a dokonce i šikmý proužek, se kterým stále ještě nejsme nijak velcí přátelé,  dopadl...troufám si říct...na výtečnou ;-)

A aby mi látka na penefolu "neplandala", tak jsem ho prošila ve vlnovkách, které jsou ve vzoru...jenže nemám quiltovací patku, takže to má k dokonalosti hoooooodně daleko :-(
ale co...vždyť ono je to takhle vlastně schválně, že ;o)

Jo a ještě jsem zapomněla napsat, že obé je ušité s látek od Jany ;-)









Děkuji za nakouknutí a přeji krásný, pohodový a ničím nerušený víkend :-)

7 komentářů:

  1. Nádhera soupravička jedna radost :-)) jdu taky něco dělat pořád kafrám a nikde nic :(

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné kousky!!! Určitě bych si vybrala... hlavně ta kabelka, ta je porstě skvostná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektně sladěno i vypracováno!

    OdpovědětVymazat
  4. ¡Hola!
    Son muy bonitos tus trabajos. Te felicito.
    Saludos desde Tenerife.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :-) Moc děkuji za krásný komentář ♥ Také máte krásný blog, plný inspirace a prima návodů :-)
      Přeji krásný den z Čech :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...