Etela...

...má nová láska ;o)

Už delší dobu jsem nosila v hlavě nápad a delší dobu se chystala ho uskutečnit :-)
Tenhle týden Vojtíšek "čerpá svých 5 dní v měsíci" a chodí do školky, takže nadešel ten správný čas...
...a taky nadešel čas nejvyšší, protože za měsíc mi končí "tepláková sezóna" a "nutně" jsem potřebovala kabelku, abych byla za dámu a nedělala si v práci ostudu s nějakou "šeredou" kupovanou, že ;o)

Tak jsem v úterý dopoledne stvořila střih a za necelou hodinku už jsem hladila látečky, měřila, stříhala, šila,...
...a včera večer byla na světě :-)
A proč vlastně Etela???...protože jsem přemýšlela o nadpisu blogu a podívala se do kalendáře, kdo že to má svátek..."Petr"...hmmm tak no není zrovna příhodné jméno pro "tu" kabelku, tak jsem se podívala kdo má svátek na Slovensku a bylo to..."Etela" ;-)

Ať je jméno líbivé nebo ne...kabelka se povedla podle mých představ a jsem na ní fakt hrdá ;-)









Moc vám děkuji za nakouknutí a přeji krásný a pohodový den :-)

2 komentáře:

  1. teda Kočko ... ta je krásná ... originální ;) ... a jméno dobrý ...

    hm tak a mám zas brouka v hlavě .. potvůrko

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) Děkuju Leni...tak se hlavně pochlub až bude hotová ;o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...