Desirée...

...a Desirée :-)

Už jsem to nicnedělání nemohla vydržet a ze zoufalství...podnícená šicím absťákem (jelikož háček mě neuspokojil) jsem včera odpoledne ušila taštičky...

...bacily jsme tím teda nezahnala, ale aspoň tu nudu na chvíli jo ;-)

Dopadlo to u nás tak, že jsem v pátek odpoledne zašla s Vojtíškem k dokorce, aby ho raději poslechla...bude přece jenom víkend, že...
A má nález na průduškách, takže dostal ATB :-(

Takže bacilování  a wopruz doma pokračují....už aby ty mrazy odfrčely a bylo jaro ;-)

No a protože Aduš už mě skoro 3 týdny "otravuje", že Carmina (rychnovský dětský sbor) bude mít ples a paní učitelka říkala, že by jsme mohli něco přinést do tomboly a já jsem jí řekla, že šiješ, tak byla nadšená, že ruční tvoření je nejhezčí...

...takže chca nechca jsem musela něco vymyslet a hlavně....byla to "malinko" výzva ;-) a teď už se "kšeftíky" jen pohrnou a do půl roku ze mě bude "vyhlášená" a brutálně "bohatá" paní podnikatelka :o))))))))))))))

No...tak se zase vrátím na zem, že ;o) a raději vám ukážu ty dvě "krasavice", o které tu vlastně jde :-)








Tak snad se budou "šťastným výhercům" líbit a udělají alespoň trošku radost ;-)

Moc děkuji za nakouknutí a přeji krásnou a pohodovou sluníčkovou neděli ♥
Mirka


3 komentáře:

  1. Mirko ..tak se mi to líbí, tomu říkám podnikání:-))))))))))))))))))))myslím,že se holky na plese o tu krásu poperu :-))já jdu něco taky ušít a přidám se k Tobě ,když budeš ta podnikatelka :-))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...