Ze ♥ děkuji...

...Míše, která mi dnešní den udělala krásnějším ;-) Sice vůbec nevím, čím jsem si to zasloužila, protože můj blog je ještě malušenké miminko, ale i tak mám radost a moc si toho cením :-)


Vojtíšek šel dnes na zvykání do školky...když jsem odcházela, tak "řval" jako tygr a plakal...já taky...
A to jsem si myslela, jaká jsem silná a statečná matka a tohle mě nemůže rozházet...
Místo 2 hodin tam byl jen hodinu a celou tu dobu byl zalezlý pod stolem a nechtěl vylézt ven :-( Ani na bonbonky ho paní učitelka nevylákala :o)
Tak snad zítra bude líp ;-)

Taky jsem byla v práci se žádostí o zkrácený úvazek a moc hezky se tam na mě netvářili...takže taky nic moc :-(

No a potom přijedu domů, uložím Vojtíška, pustím počítač a tam je krásné překvapení...a hned je den veselejší ;-) Ještě jednou moc díky Míšo ♥♥♥

A teď mě čeká to nejtěžší...vybrat 5 blogů, kterým udělím toto krásné ocenění. V tom nepřeberném množství nádherných blogů, za kterými se skrývají nejedny šikovné ručičky je to úkol vskutku velmi těžký...
hlavně už spousta šikulek byla oceněna ;o)

...nuž tedy Jíťa, která je ohromně šikovná a navíc je to má "skoro" sousedka...co to je 45 km, že ;o)
jamala, která se s námi neustále dělí o své perfektní "polopatické" návody ;-) Díky Jani :-)
Lenka, která je další šikulkou a navíc mě dušičkou velice blízkou ;-)
Milka, kterou obdivuji za její super rychlost s jakou na nás sype své krásné výtvory a hlavně jak jsou precizní ;-)
a poslední je Amelie, kterou obdivuju za to, jaká je úžasná máma

Ještě jednou moc díky a přeji všem krásný a pohodový den :-) Mirka

4 komentáře:

  1. radost máme určitě stejnou, a užijme si jí..v uspěchaném světě ,plném strusu,je krásné mít tento tvořivý koutek,kam se určitě všechny rády strácíme :-) Krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc. Když koukám na ty krásné práce na Marině a do těch krásných blogů a stránek, tak se stydím. Měla bych ušít něco krásného co bere dech, abych si to zasloužila. Ony ty návody někdy berou čas a tak zkusím taky trochu šít. Ještě jednou dík, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi...šiješ krásně a právě proto, že se s námi dělíš o své zkušenosti a dáváš si práci s návody...jsem ti chtěla udělat radost ;-) A zasloužíš si to, ne že ne :-)

      Vymazat
  3. Bože můj, Miru, já jsem taková ostuda nehorázná, já na to přišla až dneska! Nevím kam Ti napsat své velké děkuji - já teda neznám pravidla toho udělení ani nic, ale dojala jsi mě dneska k slzám... už tak dlouho jsme si nenapsaly, protože na Tebe nemám mail a vnitrotrubka, kterou jsme si písaly už není...kdoví za jak dlouho na to přijdeš Ta, že jsem napsala... no já mám dneska radost až na kost...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...