Obleček...

...tentokrát, aby nebyla zima našemu turistickému deníku ;o)

Už jsem se na něj chystala někdy od září nebo října, ale pořád bylo něco důležitějšího na šití ;-) Potom jsem pomáhala Ježíškovi a deník byl pořád "nahatý" :o)

Tak jsem se do něho v pátek odpoledne pustila...
...frajerka jsem si myslela, že když jsem šila obal na diář podle Belletky, tak si to ještě pamatuju a nepotřebuju se koukat na žádný postup...

...jojo "machrování" se holt nevyplácí :-D
Dvakrát jsem párala, protože poprvé jsem si to sešila moc na výšku, takže se mi tam o cca 3 mm nevešel, potom jsem pro změnu, tak dlouho štelovala zapínání až jsem ho nakonec přišila na tu stranu, kde je protilehlý magnet...
...no den, jak má být :-p

Nakonec jsem se, ale do žádného návodu nepodívala a deník má "šatičky" ;o)






No a včera jsem šila tašku pro manželku manželova kolegy...
...jsou to "švestičky z naší zahrádky" (akce mého drahého), takže vůbec netuším jaké má paní ráda barvy, tak jsem zvolila neutrální ;-)
Ale zase jsem nechtěla, aby to bylo úplně smutné, tak jsem vnější stranu udělala ze zelenkavé koženky...tak snad se jí bude líbit :-)


        
                                                

Moc děkuji za návštěvu a přeji krásný začátek týdne ;-)

1 komentář:

  1. Moc krásné to máš....obal na turistický deníček je z moc pěkné látečky, která se ke svému obsahu moc hodí. Taška je také krásná a určitě nové majitelce radost udělá, neboj...:-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...