jednoduše díky...

...díky Belletce za to, že vymyslela úžasnou kabelku, kterou jsem troufale "obšlehla" o:-)

Předplatitelky Mariny Quilt se na galerii "chlubily" svými kráskami a já jsem taaaak dlouho záviděla až jsem si řekla, že to prostě musím zkusit...

...a o jakou, že to jde krásnou kabelku??? Je to Allison...

...ta moje jí sice připomíná jen vzdáleně, ale přesto jsem na ní pyšná...

...pyšná proto, že jsem jí ušila bez návodu a jen podle fotek, na kterých byly ty pravé, krásné a dokonalé Allison ;-)

Chvilkama jsem se sice dosti zapotila...spoustu věcí jsem si asi spíše ztížila než ulehčila, protože teorie je jedna věc a "cosi" mezi strojem a židlí je věc druhá =o)

Ale nakonec se dílo podařilo a tady je ona "dáma" s koženými uchy ;o)








Moc děkuji za nakouknutí a přeji krásnou dobrou noc :-)

5 komentářů:

  1. Taška je moc krásná. Jsi šikovná a odvážná, že jsi ji ušila. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. koukám a žasnu, jsi šikulka. moc se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  3. Já padám! Je nádherná, jsi šikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna, moc se ti povedla! Zdravi Monika.....

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju za milé komentáře ;-) ♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...