Huuuuuuuuuuuuuu....

...aneb soví polštářek pro našeho "školkovníčka" ;-)

V pondělí to bylo na hodinu a hodina pod stolem...v úterý jsem ho opustila na dvě hodiny, dal mi pusu, řekl ahoj a odjel na odrážedle, když jsem odcházela, tak už zamnou s pláčem běžel...musela jsem utéct a bylo mi hrozně :-( No a když jsem si pro něho přišla, tak si mě vůbec nevšiml a hrál si :-)
Včera ráno nejdřív nikam nechtěl, pak jsem ho ukecala a bylo to dobrý...do chvíle než jsme přišli do třídy...pověsil se mi na krk a nechtěl tam být. A že nebude papat, protože nechce a bude papat až doma ( v úterý trucoval a nejedl). Tak u svačinky dělal fóry a nakonec, když děti dojedly, tak to zbaštil taky a ještě si prý přidal :o) No a oběd taktéž s přídavkem :-))
No a dneska ráno se těšil, když jsme přišli do třídy, tak mi dal pusu, řekl ahoj a šel si hrát...
a že prý tam bude příště už spinkat ;-)
tak jsem měla takovou radost, že jsem se vrátila domů a na to spinkání jsem mu "spíchla" soví polštářek :-)
Za hodinku a půl jsem ho měla hotový včetně střihu ;-)






 a tady je naše včera už 34.-měsíční "miminko" ... je hrozný jak rychle ten čas letí :-( Před třemi lety touhle dobou jsme se těšili až ho konečně "vyprdnu" a budeme čtyři...
a on už je z něho "velký" kluk, co chodí do školky... :-)


Moc děkuji, že jste přečetly mé "slzavé" údolí a přeji krásný sluníčkový den ♥




5 komentářů:

  1. No ta je úžasná!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. za hodinku a půl, jo? je mooc krásná ta husa :o). Vojtík je žúžovej,zvládne to, neboj ....

    OdpovědětVymazat
  3. Sovinka je nádherná a Tebe moc chápu.Malá šla v září do školky a trpěla tím celá rodina.Tak ať Vám to všechno hezky šlape.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá. Tahle věci si zamilují nejvíc. Projelo mi hlavou skoro 17 let (syn bude mít v létě) a všechno jsem si vybavila. Jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...