"haby miminkovi nebylo zima..."

...víš, tak potřehuju deku. Zaznělo včera odpoledne přání našeho "maminky" ;o)

Tak jsem se po tom "flákání" chopila krabice se zbytkama a řekla si, že miminko je malý, tak to budu mít za chvilku hotový ;-)
Ale to bych nebyla já, abych si nevymyslela "nesmysly" :-D

Vzhledem k tomu, že to je pro panenku, tak jsem se s topem moc "nepárala" a byl za chvilku sešitý, pak jsem k němu přišila termolin (sešitý se 3 zbytků :o) ) a prošila ho.
Nakonec jsem přišila zadní díl, protočila, vyžehlila a jala se celou deku prošít...jakože quiltování :-))) Jenže nenám quiltovací patku, tak jsem šila klasickou a pěkně jsem si to na některých místech nahrnula.
Ale což, je to pro panenku, řekla jsem si ;o) Ale ve finále to zas tak hrozně nevypadá :-)

U našívání sucháče se mi na posledních dvou centimetrech třikrát zasekla jehla tak, že jsem jí nemohla dostat ven a myslela, že budu muset začít šetřit na nový stroj, jelikož ten stávající vyhodím z okna :-DDD

Naštěstí to všechno dopadlo dobře a trvalo to necelé 2 hodiny :-)



no a dneska už to vypadá, že miminko o deku přišlo a bude mu zase zima ;o)



Děkuji za nakouknutí a přejeme krásný den ♥ Mirka & Vojtíšek

3 komentáře:

  1. Krasny den, dečka je krasna a je jedno ze ma chyby.Ja jsem delala rohožku a je to des bes, ale je v koupelna na zemi tam mi to vubec nevadí....Hlavne že malimu se to dost libi a je spokojeniKluk je užasnej....

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná a koukám, že panenka utřela nos a je bez deky :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Povedlo se Ti to krásné, ale budeš muset asi udělat ještě jednu nebo vám ta panenka opravdu nastydne....chi, chi, chi....:-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...