Desirée...a nejen ta ;-)

...v úterý, když jsem došila kaťata pro Adélku, tak Vojtíšek ještě spal a byla by škoda toho nevyužít, že ;-)

Tak jsem se jala zvelebit mikinku, kterou jsem mu kupovala už s tím, že s ní něco "provedu" ;o) 
Našila jsem mu na ní dinoušky z kolekce Babysaurus, které mám od Jany ...






A tady je Desirée...šila se moc pěkně a určitě nezůstane jen u téhle ;-)





Tak...a dneska už dám pokoj ;o) To je tak, když někdo "nemá čas" a pak nacpe na blog fotky za posledních 14 dnů :-D

Moc děkuji za nakouknutí a přeji krásný a pohodový víkend ♥ 

3 komentáře:

  1. Ta mikinka je prostě úžasná, dinoušové ji oživili a Desireé z této látky nemá chybu, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den přeji máš u mě na stránkách překvapení :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...