Trošku to tu zanedbávám ;o)

Krásný večer...
...po delší době se jdu zase pochlubit pár fotečkama ;o)

Nějak mám toho času teď "poskrovnu"...čím to asi může být :-D Že by přicházely Vánoce...hmmm...asi  to bude tím ;o)

No...už nás čeká "jen" naplnit klobásy a zítra se udí ;-) A taky zelňačka, salátek, dvě vánočky, vytřít, načančat....a Ježíšek může zazvonit :-)

Já se snad těším víc než ty děti ;-) Hrozně ráda dostávám dárečky (a kdo ne, že ;-) ), ale ještě raději je dávám a dívám se na to,  jestli obdarovanému udělaly radost 0:-)
No a protože letošní Vánoce jsou u nás ve znamení "maminčiny tvorby"...tak jsem celá natěšená ;-)

Některými dárečky už jsem se pochlubila dřív, ale ten poslední je pro mého drahého mužíčka..."kabelka" do práce ;o)
Už dloooooouho chodí s takovou ošuntělou somračkou, za kterou se skoro stydím...tak jsem mu ušila novou.
Jen se modlím, aby se mu líbila...protože si nejsem jistá, že je to přesně "šálek jeho čaje" :-)

Jsem na ní o to víc hrdá, že je celá z mojí hlavy a podle mého nápadu :-)







Tohle je vánoční dárek pro mojí mamku...nové "oblečky" na sedačkové polštářky. Jsou jen takové jednoduché, ale to je přesně mamky styl...na načančané krejzlíčky si moc nepotrpí ;-)


Tahle taška sice není vánoční, ale přesto je to dárek...pro mamku...tentokrát k narozeninám...
...a protože už proběhly, tak vím, že radost udělala...dvojnásobnou ;-) Protože já měla radost, že mamka má radost ;o)



No a tohle už nejsou dárečky, ale nový komplet pro našeho "holčičku", aby mu pořád někdo neříkal "ty jsi, ale krásná a šikovná holčička", kvůli tomu, že má oranžovou čepici se sovičkama ;o)




Děkuji za nakouknutí a přeji krásný večer...
...my jdeme na ty klobásky ;-)

3 komentáře:

  1. jsi šikovný ježíšek :-) .... a malému souprava sluší ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. :-)díky ♥ takhle se"ksichtí" vždycky, když vytáhnu foťák ;o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...