Softshellové kalhoty...

...protože nemůžu být v ničem pozadu, tak jsem v hromadné akci (kde jinde než na galerii marina) nakoupila softshell.
A vlastně za to všechno může Bedrunka, protože nám ukázala suprovní kaťata na prcky, takže jak už to tak u ženských bývá...musíme všechny ty svoje (nejen) ratolesti oháknout taky, že ;o)

V pátek dorazil balíček a v úterý už jsem to nevydržela (jen díky tomu, že o víkendu jsme nebyli doma :-p ) a musela ten úžasný matroš vyzkoušet ;-)

Šije se z něho moc dobře...nejdřív jsem se bála, aby se mi to nějak netáhlo nebo nepružilo, ale nic takového se nedělo...naštěstí :-)

Já naprostý laik jsem měla kaťata ušitý během jednoho dopoledne, což je dosti co říci ;-) Jen jsem odpoledne (před "kafíčkem" s koleguškama z práce ;o) ) musela zaskočit do galanterky pro gumu, jelikož zbytek, který jsem měla doma byl našemu "pupkounkovi" asi o 5 cm kratší :-D

Včera Vojtíšek kalhoty poprvé vyvětral na nákupu s tatínkem :-) No a dneska má Aduš vystoupení při rozsvěcení vánočního stromu, tak mu je musím "navlíct" zase, abych si ty "obdivné" pohledy užila sama :-DDD







Nejsou dokonalé, ale na první pokus si myslím, že dopadly dobře a hlavně...
...jsou šité s láskou od maminky ;-)

No a teď mě čekají ještě pro Aduš a pro manžu :-P Jo a taky už mám objednané další 2 metry softshellu ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...