Polštářkování...

...tak jsem manžela "konečně" přemluvila a o víkendu jsme malovali ;-)

Před 4-mi lety nám měnili okna a v obýváku nám kolem okna popraskala "omýtka", která už se docela dlouho sypala a vůbec... :-)
Navíc nám loni zateklo do jídelny starou střechou a letos při její rekonstrukci pro změnu do kuchyně...tak to prostě bylo nezbytné že :o)

No a protože už jsme měli 7 let vymalováno na oranžovo (sic po oknech byla změna odstínu ;-) ), tak u mě nastala alergie na tuto barvu ( že by 7-letá krize???!!! :-D ) a máme vymalováno na smetanovo-tmavě hnědo :-)

Sic to nebylo jen tak a nečekaně jsme museli i škrábat, tak nás musím pochválit ... povedlo se nám to ;o)
Přestěhovali jsme i nábytek a sedačku a jsme jak "na návštěvě" :o)

A abych se konečně dostala k těm polštářkům ;-) ... minulý týden jsem čistě náhodou  byla při  jednom úklidu "syslírny" a koupila moc hezkou látku, která se mi zrovinka náramně hodila ;-)
Včera balíček dorazil, tak jsem jí hned vysrážela a dneska jsem musela "nutně" ty polštářky "spíchnout" ;o)





a tady už si je Vojtíšek "zabydlel" ;o)



Jen mám ještě v plánu něco udělat se sedačkou...ta jediná musela holt zůstat oranžová ;o)

Děkuji za nakouknutí a přeji krásné dny bez "inverze" :-)

1 komentář:

  1. Pěkně ses rozjela ;-) A co sedačku přečalounit?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...