Moje tvoření...

Kapitola poslední

...aneb v čem všem se ještě ráda "vrtám" ;-) Je toho spousty, co mě baví...co už jsem vyzkoušela a co všechno bych ještě chtěla vyzkoušet...

...ale to by skoro už vydalo na román...tak mi dovolte alespoň malou ukázku z toho všeho ;o)

















No a to už je z mojí "tvořivé" historie asi tak nějak všechno...
...určitě jsem i na něco zapomněla, ale myslím, že to vůbec nevadí ;-)

A teď už vás budu "hltit" pouze novým tvořením a netvořením...
...pokud mi to čas tedy dovolí,  protože plánů mám spousty, ale ten čas pořád nemůžu nikde sehnat ;-)

Moc vám děkuji, že jste nakoukli do mého světa "minulého" a vítám vás v tom přítomném ;-)

Přeji krásný večer...podzim...
                                                       ....a ještě jednou díky ♥

2 komentáře:

  1. Ajko moc ti děkuju ♥♥♥ za všechny komentáře...jsi moc hodná ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...