Moje tvoření...

díl čtvrtý...jak to všechno začalo

...čistě náhodou jsem objevila při brouzdání po netu "jakýsi" časopis, který mě zaujal a tak jsem si při nákupu látek na přehozy pro děti (u kterých jsem samozřejmě neměla ani ponětí, jak je vlastně ušiju, ale říkala jsem si, že nějak to dopadnout musí ;o) )
objednala na "zkoušku" jedno číslo...
...ano, hádáte správně...onen časopis se jmenuje  MARINA :-)
a od března už se "vezu" v předplatném a totálně (sic postupně a nenápadně) jsem podlehla jeho kouzlu.
Každý měsíc čekám na nové číslo a těším se jako malé dítě...
...když Marinu otevírám, tak si připadám jako bych rozbalovala dárek pod stromečkem... :-)
No a postupně jsem samozřejmě propadla i kouzlu nakupování...hlazení...žehlení...skládání...ukládání a syslení látek ;o)
Pomazlit se s nimi...přivonět k nim....
...jestli bych neměla navštívit doktora, protože to už asi hraničí s fetišistickou úchylkou :-D
Ale hřeje mě fakt, že v tom nejsem zdaleka sama :-)))

Díky Marině a hlavně její "mamince" Bellet  jsem se naučila spoustu nových věcí, o kterých se mi nikdy ani nesnilo...a netušila jsem ani to, že bych se je mohla někdy naučit,
že k tomu budu mít tu úžasnou příležitost...

za kterou ti Belletko ze ♥ DĚKUJI :-)

V červnu 2011 Bellet vyhlásila "hromadé šití únorové deky"...
...vůbec jsem netušila do čeho, že to vlastně jdu, ale vzhledem k těm koupeným látkám na přehozy a k tomu, že jsem do té doby vůbec nevěděla, jak se vlastně deka či přehoz šije, tak jsem se do této akce vrhla taky :-)

Domácí úkol zněl "nakrájet"...tak jsem krájela a pak jsem byla hotová z toho, že jestli jsem ty látky rozkrájela a nedám to, tak jsem vyhodila z okna několik stovek...
...a takhle to dopadlo :-)



no a pak už to šlo tak nějak samo...
...neteř měla narozeniny a promoci, takže další dárek byl na světě



...první kabelka, peněženka, další slečna Pařížanka,.....
...a když to vezmu sumasumárum, tak čistého času šiju (neboli s Bellet) asi půl roku...a kdyby mi někdo v únoru řekl, co budu dělat toho následujícího půl roku, tak bych si myslela, že všechno možné,
ale ŠITÍ a závislosti s ním související by mě skutečně nenapadly ;-)

Ještě jednou díky Belletko :-)

2 komentáře:

  1. Máš to tu hezké ... přesně podle tvýc modrých barviček ... ;-) ... a máš krásné věcičky

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...