Moje tvoření...

díl osmý - ostatní kabelky a tašky podle Mariny

...no a postupně vznikaly, vznikají a doufám, že budou vznikat dál i jiné kabelušky, které jsou ušité na základě střihů z Mariny a díky perfektním postupům od Bellet.

Tady je malá přehlídka :-)

Velikost Bellet




Přední kapsa z kabelky "velikost Bellet"
...na klíče, mobil a pár drobných...





tady je v kombinaci s koženkou...bála jsem se toho, ale šije se z ní dobře ;-)




upravená "a proč ne"
a vlastně i moje první kabelka se zapínáním na zip ;-)
(byla jako dárek pro sousedku)







no a tohle je první kabelka, kterou jsem šila z toho všeho, co jsem se už naučila
(samozřejmě zatím stále s listováním v návodech ;o) )

Přání znělo, aby se vešly desky A4 s notama do sboru...








No a protože mi samozřejmě ten formát nevyšel hned na první pokus, tak vznikla ještě jedna, která stále hledá svého majitele ;o)







No a sic na dalších fotkách jsou batůžky, tak je sem vkládám taky, protože spadají do kategorie "šití s Marinou" a vlastně jsou taky takový "žebradla" ;o)

Tenhle je pro sousedovic klučinu k Vánocům...





a tenhle je pro našeho klučinu k Vánocům :-)






Jo a málem bych zapomněla...ještě tady mám "Julii" z říjnové Mariny ;-)






Tak a to by bylo o kabelkách z Mariny "zatím" vše ;-)

Děkuji za nakouknutí ♥

 

 


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...