Moje tvoření...

díl šestý - kabelky a tašky
...jednoho letního dne jsem "zase" a jak jinak než "nutně" potřebovala takovou nějakou malou kabelku...
...na klíče, telefon, peněženku a jiné nezbytnosti :-) Takovou, kterou můžu nosit, když jdu "za dámu" a netáhnu sebou lodní kufr s flaškou na pití, vlhčenýma ubrouskama a jinými "nutnými" věcmi pro Vojtíška ;o)

Moc se mi líbil střih na kabelku Bellet Kids, tak jsem si ho objednala (jak jinak než s dalšíma látečkama) u Belletky v obchůdku :-)

A vznikla moje první Bellet kids for women ;-)


Líbila se známé a vznikla druhá "for women"


tahle je pro naší  Aduš k svátku :-)




další je o 30 % zvětšená oproti původnímu střihu a je pro kamarádku na přání




no a "zatím" poslední je pro její holčičku, aby jí nebylo líto, že mamka má novou kabelku ;-) Je šitá z pidi zbytků z té velké, tak jsem musela všemožně sešívat a skládat, ale naštěstí to nakonec vyšlo a holky můžou honit parádu s "téměř" stejnými kabelkami ;o)




...

1 komentář:

  1. no a takováhle úrodička mi unikla, to je náádhera!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...