Moje tvoření...

díl druhý...šicí začátky

...jednoho dne mě začaly zlobit ruce...po jakékoliv činnosti (hlavně s háčkem) mě nesnesitelně bolely :-( Byla jsem ujištěna, že jsou to nejspíš karpály :-/ takže pokud možno klidový režim pro ruce a vynechat činnosti při kterých se problémy objevují...hahaha
...takže jsem musela odložit háček a zkoušela relaxovat...vydržela jsem to asi týden a už jsem měla v ruce pro změnu jehlu a nit ;o) (ne že by se u problémy neobjevovaly i u této činnosti :-p )
A tak vznikly moji první a ručně šití andílci...no nejsou sice kdoví jací, ale na to, že jsem je šila s křečema v rukou a celé ručně, myslím dopadly ještě docela dobře =o)

pak následovala číča Míca pro kamarádčinu holčičku jako dárek, abysme nepřijeli na návštěvu s prázdnou ;-)


A pak nastal ten okamžik, kdy jsem se rozhodla pro svůj první šicí stroj, protože "smolit" to všechno v ruce už bylo docela neúnosné a hlavně dosti bolavé :-(
No a abych zjistila jestli budeme kamarádi, tak jsem ho začala prohánět ;o) Naštěstí jsme si "sedli" :-p a "klape" nám to spolu docela dobře ;-)

A tohle už jsou naše společné výtvory =o)

...kočičák na spinkání pro Vojtíška :-)

QUIDO a ŽOFIE...vánoční dárky pro naše dětičky...
Pak byla chvilku pauza a kolem Valentýna jsem "nutně" potřebovala nový "pidi" závěs a prostírání do jídelny :-)


a nějaké to srdénko ;o)

a trocha tvoření na Velikonoce...abych jako náhodou nebyla v něčem pozadu, že ;o)

zajdové jsou podle "recepisu" z netu



a tihle mrňousové jsou můj vlastní nápad ... ;-)

no...a abych vám moc nezahltila, tak pokračování v dalším blogu ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...